Lusta nap

Szerző: Woofer on 2009.04.13. 19:48

Ez már nagyon kellett.

Egy nap, amikor semmit sem csinálok. Csak feküdtem kinnt a kertben a napon, olvastam, zenét hallgattam és szunyókáltam. Pár éve már leszoktam arról, hogy ezen a napon végigjárjam a rokonságot és mindenhol pofaviziteljek egy fél órát. Rájössz hogy nincs értelme, amikor belegondolsz, hogy utoljára tavaly húsvétkor láttad őket és mégis kényelmetlen csend van, mert bár eltelt egy év, még sincs semmi mondanivalótok egymásnak. Ehelyett tehát lustálkodtam, és az elmúlt napok eseményein gondolkodtam. Volt min.

 

 

 

 

 

 

 

(Szeretném, ha ez a kép 100%-ig igaz lenne rám, de előttem áll még egy nehéz feladat, amit 15.-ig meg kell tennem. Utána lesz üres csak a listám, de ma ezzel nem foglalkozom. Ma élvezem az életet.)

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr761062940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.04.14. 01:26:27

Pont ez az értelme, hogy ne veszítsd el a kapcsolatot teljesen, a rokonság azon részével, akivel nem találkozol napi/heti szinten ;)
Sose késő újra felvenni a kapcsolatot... :P

Woof 2009.04.16. 10:38:05

sztem nincs túl sok értelme annak hogy "muszájból" rójuk az illemköröket. Alvás...relax :)

acki 2009.04.16. 13:08:43

Semmi sem muszály, de van amit érdemes.
Persze az is számít, hogy kit milyen rokonsággal áldott a sors. :P
süti beállítások módosítása