Szerző: Woofer on 2009.04.21. 20:42

Megint halálról álmodtam. Megint ő halt meg. Még álmomban rájöttem, hogy álmodtam az egészet. Álom az álomban. Ennek ellenére borzalmas volt, izzadtságban úszva ébredtem. Csörgött a telefon. Felvette valaki, én meg nagy nehezen összekészültem és lementem reggelizni. Anya halkan közölte a hírt. Meghalt egy rokonunk az éjszaka. 90 éves elmúlt, szomorú ezt mondani, de szegénynek megváltás volt már...

Engem kirázott a hideg, majd halkan azt feleltem:

- Én meg megint azt álmodtam, hogy te haltál meg.

....


Aztán ma egy előadáson ültem. Hosszú ideje már, hogy utoljára rosszul voltam egy előadáson. Ezen gondolkodtam, miközben a rosszulléttel küzdöttem egy teremben 50 fővel és 0 nyitott ablakkal. Utoljára talán egyetem első-, vagy másodévében éreztem ezt. Aztán hozzáedződtem, azóta nem. Most meg újra. Jöttek a diák egymás után, egyik borzalmasabb mint a másik. A végén már nem is néztem rájuk inkább. Ha csak képek lettek volna, talán nem is ráz meg ennyire a dolog, ott volt a baj, hogy az előadó a sorsokat is elmesélte. Az előadás a fájdalommentes halálról szólt.

....

Akarok egy vidám hétvégét!

 

Címkék: halál álom
5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr41078807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.04.21. 21:44:21

Jesszusom Pan - beleborzongtam. Ez sok egy napra, még kettőre is! Kívánok egy (pár) vidám hétvégét(is).

acki 2009.04.22. 01:39:47

látom nem itt fogok ma feltöltődni pozitív energiákkal.
részvétem...

Réz · http://www.rezangyal.blogspot.com 2009.04.23. 12:29:06

Pl: eljöhetnél szombaton blogtalira a Tandembe. Garantált vidám szombat este. :)Confi is ott lesz!

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.04.23. 20:27:33

Aham, szerintem el is megyek majd.
Köszi :)

Réz · http://www.rezangyal.blogspot.com 2009.04.24. 20:18:17

Örülnék neki. :) Megismerhetnélek végre személyesen is, mert a blogod alapján érdekes ember vagy.
süti beállítások módosítása