Szerző: Woofer on 2009.08.06. 22:45

Nem akarok blogokat olvasni, mert amikor azt hiszed, hogy egy könnyed kis sztorikkal teli valami van előtted, akkor mindig jön egy olyan bejegyzés, amin majdnem elbőgöd magad. Kimaradt ez a blog korszak nekem, és most úgy érzem nem tudok rákapni. Vagy csak egyszerűen félek megismerni emberi sorsokat, mert nem mindig jók? Ettől függetlenül azt hiszem abbahagyni sem fogom tudni egyhamar... Do I make sense?

Ráadásul félek, hogy az aktuálisan olvasottaknak a stílusa is átragad rám. Mármint az írói stílus. Amikor még rajzoltam akkor is ez volt, és a végén ötvöződött valami egyedivé a sok ragadvány. Lehet hogy ez nem is egy rossz folyamat.

Ma boldog voltam egy palacsinta fölött, mert eddig idegeneknek hitt személyeket sikerült bizalmamba fogadnom egy kicsit jobban.

Ma büszke voltam magamra, mert egy kimondatlan "nem"-et simán felismertem az udvarias köntörfalazásból, szembesítettem vele az illetőt és közöltem, hogy akkor majd keressen, ha mégis úgy gondolná. Élveztem ahogy megkönnyebbült.

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr461293647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.08.07. 15:06:03

Pan, szerintem nem életkorfüggő sem a blog írás, sem az olvasás. Sajnálnám ha abbahagynád - igaz, csak gyenge célzás volt rá. Közhely következik: a sírás ugyanúgy hozzá tartozik az emberhez, mint a nevetés.
süti beállítások módosítása