Szerző: Woofer on 2010.09.16. 14:12

Csak csukd be a szemed és ugorj! Ezt gondoltam a taxiban amikor a szüleihez mentünk. Neki természetes volt, hogy bemutat nekik, én azonban még sosem voltam ilyen szituációban. A szülei teljesen természetesen viselkedtek, huszon-akárhány évük volt tisztába jönni a fiuk identitásával, szóval nem volt gond. Az édesapja még pohárköszöntőt is mondott ránk, amiben sok boldogságot kívánt. Szarkazmus nélkül. Én azonban csak ültem ott zavarban, arra gondolva vajon mindenki minket néz-e a többi asztalnál. Körbepillantani nem mertem.

Azt meg el sem tudom képzelni hogy én ugyan ezt otthon megtegyem. Előbb talán outolnom kéne, de még ha azon sikeresen túl vagyok, akkor is nagyon nehezen tudom elképzelni hogy el tudnák őt fogadni. Azzal hogy nálam idősebb férfit mutatnék be, mint partneremet, csak a régimódi hiedelmeiket igazolnám, miszerint minden buzi undorító pederaszta. Félek hogy a korkülönbséget még nehezebben fogadnák el, mint azt hogy meleg vagyok. Félek, hogy azzal vádolnák, megrontott, vagy magukat azzal, hogy hol rontották el. Semmiképp nem szabad úgy előadnom a dolgot, hogy "Képzeld megismertem valakit, és férfi." Talán jobb lesz ha előbb csak annyit tudnak meg, hogy a férfiak érdekelnek.

 

8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr152300408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.09.16. 17:07:24

szerintem 99%, hogy miután bevallottad, az első kérdés az lesz, hogy van-e valakid. és szerintem nem érdemes hazudni.

defalla 2010.09.16. 20:47:16

Sajnos nem tudok tanácsot adni - de örülök ennek a bejegyzésnek:)
Sok erőt kívánok, ártani nem használ. Csak irkálok itt mindenféle hülyeséget, ne haragudj. Sok kérdése lesz Őseidnek, olyan is, amire nem lehet előre gondolni. De az egyenes út mindig járhatóbb, ha nem is könnyebb.

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.09.16. 21:41:17

Megkérdezhetem mekkora a korkülönbség?

tje 2010.09.18. 12:01:32

olvaslak egy ideje,
nem gondolod, hogy régen tudják?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.09.18. 17:03:01

@tje: Nézd, biztosan sejtik, hisz már elég idős vagyok ahhoz, hogy fura legyen, hogy még sosem mutattam be nekik egy barátnőt sem. Viszont szerintem ezt ők még mindig úgy kezelik, mint valami végső magyarázatot, amihez csak a legrosszabb esetben nyúlnak. Ha kereken bevallom és kimondom, az sok mindent meg fog változtatni, még akkor is, ha lehetőségként már egy ideje néha gondolnak rá.

tje 2010.09.19. 02:43:38

hát akkor gyerünk, hajrá, mindenkinek jobb lesz (persze ezzel nem mondtam újat), üdv!

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.09.20. 20:39:28

...nálunk még aznap találkoztak ha jól emlékszem (mármint a pasim és az szülő:))
süti beállítások módosítása