Szerző: Woofer on 2010.10.28. 15:36
Boldog vagyok az idő nagy részében, nyugodt és kiegyensúlyozott. Talán emiatt érzem elmélyülni a szakadékot a szüleim és köztem. Nem avathatom be őket a boldogságomba, úgy kell tennem, mintha mi sem történt volna. Szinte ugyan olyan nehéz, mint amikor egy mélypontot éltem át épp a kapcsolatomban, hazautaztam hétvégére és színlelnem  kellett, hogy minden oké. Baromi nehéz eltitkolni mi történt, amikor a hangod néha elcsuklik, ugyan ilyen nehéz eltitkolni azt is, ha boldog vagy. Örülök, hogy a testvéremet beavattam, ő az egyetlen, akinek beszámolhatok az érzéseimről és eddig is közel álltunk egymáshoz, de most még inkább kötődöm hozzá.
 
Az első mondatban azt írtam, hogy az idő nagy részében. Van amikor nem. Olyankor szorongok, hogy mindent jól csinálok-e? Nem mondom túl sokszor? Nem mondom túl kevésszer? Néha, ha átöleljük egymást percekig gondolkodom rajta, hogy kimondjam-e. Ő ritkán teszi. Eddig kétszer történt meg. Kettőnk közül ő mondta először, de tagadja. Azt mondja nem emlékszik arra az alkalomra. Egy orgazmus után suttogta bele a sötét szobába. Én egy percig tétováztam, majd kimondtam, hogy "Én is." Ez után hosszasan gondolkodtam azon, hogy vajon nem válaszoltam-e túl későn? Nem volt gáz, hogy tétováztam? Rá kellett volna vágnom rögtön, vagy az is oké lett volna, ha nem válaszolok? Ő közben elaludt és ezek szerint kár volt annyit filóznom, mert nem is emlékszik az egészre.
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr112405591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.10.28. 16:53:43

de kis cuki tinisrác vagy!!!!! xD

everyday_normalguy 2010.10.28. 18:43:50

Az első bekezdéssel kapcsolatban: szerinted mi lesz a megoldás?

A másodikkal kapcsolatban: akkor lehetsz majd biztos a dolgodban, hogyha már nem kínzod magad ilyen kérdésekkel. Nem azon múlik a dolog, hogy hányszor mondod az sz-betűs szót, ez legfeljebb kifogás lehet. Akik egy húron pendülnek, azok tudják mondás nélkül is, meg nem zavarja őket, hányszor mondja a másik. Szóval: ne parázz, te mindent jól csinálsz, és majd lesz, aminek lennie kell.
süti beállítások módosítása