The L-word

Szerző: Woofer on 2010.10.31. 20:58

 

És akkor a Scott Pilgrimet olvasva visszaköszönt az egyik legmélyebb félelmem. Kicsit előhoztam a témát később; rákérdeztem, hogy miért mondja olyan ritkán. Azt felete, azt figyeljem amit tesz, ne azt amit mond.

Ma is egy fantasztikus napot töltöttem vele, minden mozzanatát élveztem. Kedvem lenne eltenni a belépő jegyeket, meg a felszedett faleveleket, meg ilyesmiket és egy scrapbookban örökíteni meg az egészet. De minek is, hisz itt van erre a blogom, ami majdnem ugyan olyan szánalmas. Tudom, hogy sokat csöpögök mostanában, de ha egyszer olyan jó... :) Erre fogok gondolni és nem arra, hogy hányszor mondja ki.

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr582412432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.11.01. 14:42:56

:)
sose legyél telhetetlen, ha cska havonta mondja ki, akkor annak kell örülni! amí biztos vagy benne, hogy szeret, addig szerintem nincs értelme izgulnod azon, hogy ezt hányszor is mondja ki éppenséggel. élvezd, amit kapsz, bőven van mit úgy látom :)
süti beállítások módosítása